FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

30 December 2010

Strike! Spare Or Longkang Je?

 

ini adalah aktiviti kuarga last week
baru terhegeh-hegeh ai nak buat entry
hehehehe
maklum la gamba neh kat henpon mr. hubby
nak tunggu beliau transfer kat lappy
kena banyak bersabar la kan
hehehehehehe
ai dah lamaaaaaaaaaaa giler tak main bowling
rasenya last masa eiman kecikkkk lagik
tu pun anjuran opis department lama mr. hubby
so memang lama giler la

kali neh main bowling secara santai
main kat ole-ole sec 18 neh jer
sambil-sambil dedahkan eiman ngan aktiviti baru
 dan tentulah beliau suka dan hepi

so enjoy the piccas saja la yer!


elham penonton setia

sibuk nak tolong masukkan nama

cait, fenat ai terangkan kat eiman
boleh pulak dia korek idong yer
huhn!

eiman tak puas ati sebab markah dia asik - - -
masuk longkang la tuh
ekekekekeke

gigih tu amik bola bagai
go abang eiman go!

 mr. hubby yang memberi motivasi pada anak bujangnya

 gigih menjadi coach tak berdaftar

ya itu dia balingan dari abang eiman
yang mami ramalkan
kompem masuk longkang
ekekekekekeke












nota kaki:
mr. hubby bilang
aktiviti ini akan dijadikan riadah/aktiviti bulanan famili
ya be da be duuuuuu
pas neh leh ar ai setarap shazlin zulkepli tuh
hihihi



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...