FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

14 January 2011

Jutawan Segera???

pic: googled!




perghhhh, biar benarr neh
mak ai nak bagi ai + adik badik banglo sorang sebijik
banglo yang kat seksyen 7 tuuuu
yang sekarang tengah giatttt dalam pembinaan
perggghhh!!!

mekaseh banyak la mak
sebab belikan weols banglo sorang sebijik
siap nak belikan alphard lagik
huhuhuhuhu

 dan duit sorang seploh jutaaaa...
jadiii arrr...
mau ai tido ngan duit, mandi duit, berkubang duit je karang neh!
sekarang jugak ai nak bagi notis letak jawatan neh...
hahahahahahahaha
*gelak orang kaya*

maklumlah mak dapat duit 100 juta
dapat duit hasil jual tanah untuk pembangunan negara!
mak kata lepas tu mak nak buat pelaburan duit tu
nak kembang biak kan lagik duit yang sedia ada

ameen
murahh rezeki mak ai kan...
hik hik hik
-

-

-


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

"sayanggg, bangun-bangun nak keja tak ni?"

aik apesal ai kena keja
ai kan dah kayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?



 huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!


naper kejutkan ai dari tido?
ai baru je nak mimpi jadi kaya...
banglo tu pun belum sempat ai nak duduk
tak sempat nak drive keta alphard
tak sempattt lagi nak berjoli ngan duit seploh juta tu
huwaaaaaaaaaaa...

apesal? apesal? apesal?

pic: googled


















 nota kaki:
errrrkkk, ai nak tanya orang-arang alim la
ada tak possibility mimpi ai tu jadi kenyataan?
hahahahahahaha

















2 comments:

mistakEn idEntity said...

slalu yg terjadi sebaliknya...
hati2 ea hakhakhakhakhakhakhak

elise said...

je'a: =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...