FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

11 February 2011

Eiman & Elham


abang eiman & adik elham punya cerita


malam tadi, tengah ai santai-santai tengok tibi
tetiba eiman jerit


eiman: mamiiiiiiiii, ada haiwan dalam cawan!!!
ai: hahhh? haiwan apa yang duduk dalam cawan tuh?
lion? tiger?
eiman: tak la mami, semuttt neh dia nak minum air kite
ai: alahaiiiii, itu bukan la haiwan, itu serangga
eiman: ye la mami, semut tu haiwan
ada haiwannnn dalam bahayaaaa...

hurrrmmmm, penangan kartun wonder pets neh la
dah semua dia ingat haiwan
hehehehehehe


yang si kecik elham pun dah ikut-ikut abang eiman
panggey semut tu haiwan...
alahai korangs berdua neh kan
panggey je la semut
mami neh bayangkan haiwan tu yang jenis-jenis besar dabak
gajah ke, zirafah ke
adoiiii la...
kena perbanyakkan buku-buku jenis haiwan, serangga, bla...bla...
supaya mereka neh tak keliru kuts
hik hik hik...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...