FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

23 February 2011

Eiman & Pertandingan Nasyid @ Plaza Alam Sentral




kejadian adalah last wik
join xtvt sekolah taska sarjana pintar
dan ai memang nak eiman expose kan diri dia
join xtvt macam neh



gaya muka cuak eiman
senyum pun terpaksa
gambar yang diambil adalah sebelum naik ke pentas

masa nak naik ke pentas
siap pegang tangan kawan
before tu asikkk la nak pegang tangan ai


eiman belakang kawan dia - danny
yangs edey ada gambar eiman ai amik dari jarak dekat
tapi nasib agak 'baik'
elham telah delete gambar tersebut
tsk...tsk...
 

neh la budak nama husna tu
dia masuk 2 acara
nasyid dan sajak




 
ada gambar lain lagik
tapi as ai mention above
elham udah delete
termasuk video eiman tengah bernasyid
dan gambar kelegaan abang eiman setelah selesai perform
huwaaaaaaaaaaaaaa...
*syabasss bete!*


apa pun tahniah abang eiman
akhirnya berjaya juga bernasyid ngan gumbira
walau pun pada awalnya nervous giler
*mami pun benarnya nervous jugaaa!*


 


2 comments:

♥ KELUARGA 17 ♥ said...

my encem abg eiman...

elham ni sajerr tauuu..nak kena geget nehhh... hehehehehee

elise said...

hahahaha...terserlah muka cuak dia kan gamba pertama tu...

elham neh dah 'tere' godek hp...
syabassss!
hahahahahaha

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...