FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

07 June 2011

Cerita Bergambar Dari Jerantut - Cherating - Kuala Gandah


HARI PERTAMA
perjalanan dimulakan pada jam 4.15 pagi
mula bersiap jam 3.00 pagi
uhuhuhuhuhuhuhu...

destinasi yang ditujui adalah
felda kota gelanggi 2
jerantut pahang!



budak yang kena bangun jam 4.00 pagi

baru sampai ke rumah pakcik di jerantut

bateri dah abes
so mari lah kita tido dulu!
sila abaikan pompuan yang pakai baju pink tu
huhuhuhuhu

ni mak ai
cumel lagik tau!

ni satu-satunya adik pompuan ai
gedixx je posingnye tuh!
ni abah kesayangan ai



balik dari kenduri tu
plan adhoc dari mr. hubby
'jommmm kita ke cherating'
orang dah ngajak
pegi je la kannnnn...
so kami menginap di sanctuary resort
ok la dapat apartment 2 bilik

lepas check in
mari kita amik angin laut!
masih selim lagikkk
wakakaka

adik ipar ai - ida, mak & ika

kemainn jauh hero-hero ai berjalan menyusur pantai

nelayan pulang petang

mari melukis di dada pantai

posing sekali lagik
ida, mak, ai & ika

pegi ke sanctuary penyu
tapi sayang malam tu tak dapat nak tengok penyu bertelo
elham dah ketiduran di dalam dukungan

tak dapat tengok penyu
mari bergambar di mural penyu


HARI KEDUA
pagi-pagi lagik dah nak ke pantai
lepas breakfast

semangat nenek membawa cucu-cucunya




tengok bukan main lajuuuu je lagi nenek ke depan

elham takut-takut nak jalan atas pasir

mari bermain air laut

nenek ajak cucu-cucu cari cengkerang siput 

abang dan adik yang girang!

step in cherating
ika, tiwoi & ida yang menyusul kemudian

mari bina istana pasir

bukan main gigih je semorang

ooOOOo yeah...

bergambar sekali lagi

setelah berpanas
berendam dulu di dalam pool
bergosip di tepian pool
lepas check out
bersiap nak bertolak pulang
peaceeee!
tukang drive
singgah ke kuala gandah kejap
nak tengok gajah
gajah ni nama timangan dia BONG
sapa yang nak beraktiviti bersama gajah
kena la datang awal
kami sampai dah lewat
si bong ni nak 'bersalam' ngan pengunjung

bergambar dengan vontot gajah pun jadik laaaa...
 
sebelum balik
mari kita bergambar
 okeh
once more!!!





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...