FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

11 July 2011

Makan-Makan @ Paparich



ini cerita basi
bulan lepas punya cerita
tapi disebabkan ai malas nak mengtransfer
photo dari hepon ke lappy
jadi lah kepammmm skek citer ai neh
muekekekekekeke

mula-mula plan nak makan ayam kampung
yang femes kat stadium velodrom tuh
tapi tetiba mr. hubby ajak makan kat tempat lain
so pusing-pusing nampak restoren neh
ai tanya mr. hubby
"you rich tak?
kalau rich jom makan kat paparich..."
muahahahahaha
so kami pun menerai le makan kat sini

setelah sesi mengorder makanan
harus la sesi camwhoring

ini 'dedirich'...muakakakaka

 elham yang baru lepas caj enerji
bangun tido sampai restoren
terus active!

 abang eiman yang sememangnya active!

 ooWWwhhh, puh-lease...jangan amik gambar ai...
hahahahaha
gamba orang yang tak rela di ambil gambarnya...
muekekekekek

 antra food yang diorder
lupa suda nama
maklum le udah lama kan...muekekeke
kuew teow bla bla itu sedap...licin okeh!
cuma yang tak besh ciken porridge tuh!
sangat sangat tak besh!
anak-anak pun tak selera nak memakannya
huk huk huk
len kali tammo order lagik!

yang neh ai punya
ai makan assam laksa je...
ke ada nama laen yang panjang ye
sori tak ingat la...
sedapnya boleh la tahan
tapi ai tingat jugak assam laksa nyonya colours...
muahahahahaha


okeh ini sahaja citer makan-makan ai
jumpa lagik di lain entry
ecececece...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...