FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

04 October 2011

Hepi Birthday Abang Eiman!



eiman turn

today!

yeayyyyyyyyyyy...
macam tak sangka je
rase macam baru je ai pregnantkan dia
melahirkan dia
membesarkan dia

ari neh dah pun berumur 6 tahun
dan masih panjang lagi perjalanan hidup dia
insyaAllah

apa pun
semua ibu bapa
mahu yang terbaik untuk anak mereka kan?
begitu juga dengan ai

doa dan harapan ai supaya
MUHAMMAD FIKRI EIMAN
diberi kesihatan yang baik
menjadi anak yang soleh
berjaya di dunia dan akhirat
sentiasa berada di dalam lindungan dan rahmat Ilahi
jua menjadi contoh telada yang baik kepada adik-adiknya
ameen!




mami abang eiman kuat-kuat!
huk huk huk
*sayu lak rasa bila anak-anak mula membesar




dan ini lah kek yang dedi belikan
untuk di'celebrate' bersama kekawan kat taska
tammo ketinggalan
letak edible image angry birds
semuga abang eiman hepi
sambut bedey bersama kawan-kawan taskanya...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...