FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

01 October 2011

Projek Jahitan Untuk My Baby


taraaaaaaaaaaaaaa...
ini lah hasil jahitan amatur ai
kikikikikiki
jadilah khennn
takat nak jahit lurus-lurus
buh renda skek tu lepas lah
nak wat lebey-lebey ai tak bani
tu pun dah feninggggg fala mau bikin
kikikikikiki
haaaaaaaaa
baru tau keja-keja seorang tailor
bukan semudah yang disangka!



projek pertama
set bantal untuk letak kat playpen
satu bantal kepala
dua bijik pantal peluk
material - flannel
hiasan - renda pinky kaler!

hasilnya owsem juga
kikikikikikiki
penuh bangga puji dirik sendirik kan
hahahahahahaha


 dah siap-siap letak kat playpen
tinggal tunggu baby je neh...
hehehehehehehe



projek kedua
menjahit selai sarung tilam
sebijik bantal kepala
dua bijik bantal peluk
dan selai comforter
[comforter tu bukan ai yang jahit
hahahahahaha
jenuhhhhhhh woooooo nak jahit comforter baby
akhirnya mak ai juga yang tolong jahitkan...
phewwwwwwww~]
material - kain cotton



cumellllkan bantal-bantal neh
tak abes-abes puji diri sendirikkkk
wakakakakakakaka...









 nota kaki:
bile menjahit sarung bantal neh
mula la terserlah satu rasie
yang buat ai sangat-sangat terkilan
tapi ai akan bercerita di lain entry



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...