FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

28 November 2011

G.E.M.O.K



waduh gawat seh
sebab mr. hubby mula tersenyum-senyum dan bilang
ai sudah nampak berisi!
ai pun terpaksa la membalasnya dengan seyum-senyum kambeng
dan mengatakan
orang yang sedang menyusukan anak memang mudah naik badan



picca-googled!

mana tak naiknya
pagi-pagi sarapan, ai dah ngadap nasi
kang pukul 11.00am ngadap roti cicah milo
kang lunch nasi lagik
kang pukul 3.00pm ngadap roti lagik cicah milo
kang dinner ngadap nasi lagik
kekadang ai malam-malam buta lepas susukan anak
menggagau cari roti jugak
mana taknya ai neh kembang setaman uols
huwaaaaaaaaaaaaaaaa

yang sadisnya
pagi tadi mr. hubby ajak keluar
bila ai sarung seluar jeans ai
boleh pulak dia tanya sambil tersengih bongeh
'boleh lagik ke tu?'
ye la
ye la
ai tahu la ai dah berisi banding dulu
tapi selagi ai boleh sarung jeans neh
kira kurus apa
*okeh, itu jawapan cover ai*
padahal masa nak zip dan butang tu terpaksa tahan napas uols
hihihhihihi
ai bukan tatau
taste mr. hubby tu suka pompuan yang kuwos
macam ai muda rumaja dedolu
ye itu dulu kan
sebelum ai beranakkan 3 orang heroes neh!
harus lah banyak alignment udah lari

tak pe, tunggu kalau dia komen-komen lagik
komen je lagik
ai nak mintak dia sponsor
pakej selimworld
pas tuh boleh la ai berdiri sebaris ngan retis uols
sama lentiknya macam erra pajira dan jiana jen ye dak!
muahahahahahahaha
*sekali lagik-gelak cover kegusaran ati*




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...