FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

15 November 2011

Majlis Konvokesyen Taska Sarjana Pintar 12.11.11






sedey...
sedey...
sedey...

sebab

tak dapat menyaksikan
majlis konvokesyen abang eiman
sedeyyyy...
huhuhuhu


apa pun
abang eiman nampak hensem sangat pakai jubah dan topi tu
tak pe ye abang
kali neh mami tak dapat tengok
insyaAllah nanti masa abang eiman terima diploma ke, degree ke, master ke...
mami tengok abang naik pentas terima sijil tu yer...






yang ni lak abang eiman tengah bersedia nak membuat persembahan
huhuhuhu
pun sedey mami tak dapat nak tengok gelagat abang eiman atas pentas




abang elham yang sangat maco berbaju punjabi
hik hik hik
pun hiba tak dapat nak tengok dia menari hindustan
tak apa lah, lain kali mami tengok ye
lain kali mami tengok dengan adik eqbal sekali
:)




2 comments:

♥ KELUARGA 17 ♥ said...

encemmmnyeee my menantuuuu..... elham pun encem jugakk....

elise said...

tena
hahahaha, tengok la menantu sapa kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...