FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

27 November 2011

Milk Booster



sesapa yang breastfeed anak secara exclusively 
sure sedikit sebanyak datang kegusaran di hati
bila merasakan pengeluaran susu badan merudum

kekadang ai pun rase macam tak cukup je susu badan ai
sebab pemakanan ke?
sebab tekanan ke
wahhhhhh tekanan uols
apa lah yang sangat tertekan tu pun kan
hahahahahaha

so ai ada la amik supplement tambahan
untuk menambah susu badan

dan sejak butik mumdreams ada membuka cawangan barunya
iaitu di seksyen 20 shah alam
harus lah ai terjah ke sana
selain nak beli baju untuk menyusu
ai juga mencari milk booster

memula ai try amik yang ini
habbatus sauda'


but still
ai rase ianya tak banyak membantu
sebab sekarang ai dah mula buat setok susu untuk eqbal
kebiasaannya
eqbal menyusu sebelah, ai pump sebelah
tapi lepas sejam atau 2 jam kemudian tu
bila eqbal mahu menyusu
ahhh sudahhh, susu macam kurang je
lagi-lagi anak lelaki uols
orang tua bilang kuat menyusu dan kuat bergayut
huhuhuhuhu
katenya susu akan dihasilkan bila banyak 'permintaan'
tapi kenapa ai merasakan susu ai kurang?

dan satu lagi yang ai kurang gemar
ai rasa bau badan ai pun macam 'kurang enak'
mungkin ada campuran bawang putih tu kut
hahahahahaha
tatau la kalau ai je yang rasa macam tu kan
so tak apa, ai tetap consume sampai abis juga
udah beli takkan nak membazir tammo makan ye dak?
dah habis satu botol tu
sekali lagik terjah ke butik tu
so sekarang ai try consume yang ini pula
galacta capsules
tak boleh nak bagi pendapat
sebab baru sangat ai amik
tapi harap-harapnya
susu badan ai bertambah dengan jayanya
selain cukup untuk keperluan harian eqbal
juga cukup untuk ai buat stok untuk keguanaan eqbal 
bila dia kena tinggal kat nurseri nanti




sekian



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...