FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

06 January 2012

Ceritera Tentang Eqbal









eqbal dah start meniarap ni masa umonya baru 2 bulan setengah
masa dalam hari lagi ai tengok gaya dia 
dah start nak angkat-angkat punggung
dalam hati ai berkata
eqbal neh mau cepat meniarap
rupanya betul telahan ai
2 bulan lebih dah rileks je meniarap
tapi ai le cuak
pasal dia kecik lagik
takut dada dia tak tahan dan tak cukup kuat
so kalau dia meniara ai betulkan balik
ngamok okeh sebab ai betulkan balik posisi badan dia
hahahahahaha
nak bagi ralit ai bagi play gym tu
huhn! idak dia heran
dia tetap gak mau meniarap
neh dah 3 bulan
takat meniarap dan menelentang balik tu laju sangat dah dia buat
kuat anak mami sorang neh kan...
syabas bete!





2 comments:

didil said...

wahh cepatnye!!gud boy eqbal!

elise said...

memang eqbal neh paling cepat meniarap banding abang-abangnya...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...