FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

23 February 2012

Kerusus Kursus Kurus



picca-googled!




*tajuk kat atas tu
tak ada kena mengena ngan kurus pown
sedeyyyyyyy
ntah apa-apa sedey
yo la sedey pasal ai tak jugak kurus-kurus sejak bersalin
huhuhuhuhuhu*

okeh switch ke mood normal balik
tingggggggggggggggggg!!!

minggu ni ai kena pergi kursus
bunyik macam seronok
kat cameron highland nun
lamaaaaaaa tak pegi rasanya
lama tak lama ada la kut setahun yang lalu pegi
sebelum ai pregnantkan eqbal dan bersalinkan dia
macam kan CH tu kampung halaman pun nak pegi tiap bulan kan
hihihihihi

sonok memang le sonok
lagi sonok ai boleh bawak famili sekali
besh besh besh!
tapi yang tak beshnya
sekarang tengah 'musim' anak-anak kurang sehat
huhuhuhuhuhu
cepatlah 'musim' ni berlalu
sian kat anak-anak 
lagi-lagi yang si tecik tu kan
tak apa lah
dugaan ni kecil je banding orang lain
kena banyakkan redho dan bersabar
dan tambahkan lagi redho dan bersabar
dan teruskan dengan redho dan bersabar
setelah berusaha dan bertawakkal kepadaNya

semuga by the time ai berkursus tuh
anak-anak semua dah sehat dan kebal 
dengan cuaca dingin tanah tinggi
leh ai berkursus dengan senang hati
dan mr. hubby pun 'tere' membela 3 beradik tu
amin!

dan boleh la mr. hubby pun dengan ceria 
bertemu seorang 'sahabat lama'
yang satu masa dahulu tido sebantal makan sepinggan
hihihihihi












nota kaki;
terbayang nak petik stroberi banyak-banyak
nak borong jagung, sweet potato, bla bla bla
bunga? nom nom nom...
tak praktikal buat diri ai buat masa ini
=)






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...