FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

16 October 2012

Cerita Ceriti Ceritu II

 
 
 
hoih! busy terlampau ni! banyak report yang kena keluar
banyak benda kena setel
tapi lepas abis report ni
boleh la ai rileks
sebab dah selesai SKT untuk tahun ni
kecuali kalau ada kerja ad-hoc atau aduan
haaaaaaaaaaaaa, yang tu memang nak kasik ai membusy balik la tuh!
kasik la ai rileks rileks sket ujung tahun ni
fuhhhhhhhhhhhhh kiri, fuhhhhhhhhhhhhhhh kanan
jangan la ada kerja ad-hoc hujung tahun
jangan la ada surat layang atau aduan
ameen
hehehehehehehehe
 
owhhh, lagi satu
ai rasa macam nk kena flu
kepala pom berat semacam jer ni
dari tadi asik bersin kuat-kuat tanpa henti
ai rasa satu building ni boleh dengar ai bersin
ntah-ntah bergegar building ni waktu ai bersin
tihihihihihihihi
gigih minum twister
katanya mengandungi vitamin C
nak kopek limau pom tak ada
minum ajer la twister oren tuh
berharap boleh go away la flu ai nih
hehehehehehehe
 
by the way
eiman sekarang tengah pulun exam
semuga mendapat kejayaan yang cemerlang ya anakku
mami doakan kamu terang ati
minda pon cergas
badan pun cergas
dapat menduduki peperiksaan dengan tenang
ameen
 
okeh, mau sambung kereja
mana tahu tercalon APC tahun depan
puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mimpi kowt!
 
 
 
-okeh ini entry tade gambar
busan dan boring ajer kelihatannya-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...