FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

22 October 2012

Eqbal And Teeth!

finally eqbal dah tumbuh gigi! lega sangat sebab umur eqbal ni dah masuk setahun, gigi pom tak tumbuh lagik, memula tumbuh sebatang kat gigi bawah, kendian tu hahhhhhhhh...amik sekali 3 batang dia tumbuh, satu bawah dan 2 batang belah atas...dasattt anak mami, tu yang agaknya dedar beberapa minggu lepas...sebab nak tumbuh gigi kan...syian dia! but horeyyyyyyyyyyyy...lega sangat mami...yeaaaa, mami tahu perkembangan anak anak memang tak sama...tapi mami tak sabar nak tunggu eqbal tumbuh gigi...boleh makan macam macam...

dan sempena eqbal dah tumbuh gigi ni...sabtu lepas dedi, mami & eqbal jalan jalan ke SCM menghabiskan waktu *abang eiman dan elham tadak sebab balik kampong* sebab nak meraikan eqbal yang dah tumbuh gigi...mami belanja makan kat sushi king, yeaaaaaaaaaaa...padahal orang yang menaip ni yang dok tingatttt nak makan salmon tobiko don ngan ginger soda tu kan...hahahahahahaha...eqbal cuma makan chawanmushi jer...ngan fillet salmon! kikikikikikikiki...

sayanggggg mushuk mami seorang nih! :-)

Published with Blogger-droid v2.0.8

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...