FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

20 November 2012

Abang Eiman Is Abang Besar

entry ini agak lambat ai publishkan, dah tulis...tapi save dulu as draft...tak ada apa pun, cuma ai terasa nak menulis dengan lebih berperasaan...nampak sangat sebelum ni tulis dengan sambil lewa yer...teehehehehehehehe

apa pun, alhamdulillah...segala perancangan yang dibuat untuk abang eiman berjalan dengan lancar....dan akhirnya, abang eiman dah selamat berkhatan pada 17 november 2012 yang lepas...alhamdulillah sekali lagi

permulaannya abang eiman agak teruja, gembira dan nampak sangat gagah berani...tapi bila lama menunggu, abang eiman mula bosan...yer, menunggu bukan sesuatu yang enak untuk dilakukan walaupun gilirannya bukan lama...kat klinik tu abang eiman la yang paling muda untuk dikhatankan pada hari itu...bravo! tapi kalau ikutkan ai memang bangga dengan keberanian abang eiman yang menyerahkan diri untuk berkhatan, tak perlu ada sesi pujuk memujuk, tak ada sesi paksa memaksa...senang proses berkhatan yang dilakukan bile tuan punya body yang rela...teehehehehehehehe...

bila giliran abang eiman tiba, ai serah kat mr. hubby, biarlah dia temankan anak terunanya mengalami proses berkhatan tu, ai ni penakut sikit, eh penakut banyak, lagi pun hanya lelaki yang memahami lelaki...sapa setuju, sila kenyit mata...hahahahahahaha, padahal bukan ai buleh nampak pon kalau uols kenyit mata ke, korek idum ke kan...hehehehehehehe...masa proses berkhatan tu, adalah jugak abang eiman ni menangis, tapi sekejap jer la...then doktor buat terapi sonotron...tengok luka khatan tu cepat jer kering, kapas pun bersih jer, takde nampak kesan darah ke apa...dan itulah jawapan kepada kenapa ari tu ai up entry pasal sonotron...ekceli before ni, seriuosly ai tak pernah dengar pasal kaedah ni...ehhh, lupa nak mention...abang eiman guna kaedah berkhatan tradisional, tapi yang membezakannya adalah terapi sonotron tu lah, memang nampak luka tu cepat kering, kurangkan rasa sakit selepas berkhatan, pendarahan selepas berkhatan pun tak ada...petang lepas berkhatan tu, cergas jer abang eiman...tak de merengek ngadu sakit ke apa, alhamdulillah...cuma ai tetap pesan, jalan pelan pelan, makan pun kena pantang...nasib baik abang eiman ni mendengar kata...

sekarang ni abang eiman tengah mengalami proses 'berpantang' kat kampung dengan tenang dan manjanya...iya, dimanjai oleh atok hamin dan nenek mah nya...memang cucu kesayangan atok dan nenek nih...lagi pun kat kampung tak perlu nak berebut main games kat tablet, dia boleh conquer sorang, boleh tengok cenel kartun yang abang eiman suka, boleh mendapat sepenuh kasih sayang...fuhhhhhhhhhh, mau tak heaven duduk kat kampung?

so itu lah dia cerita hero ai, abang eiman dah jadi abang besar! bravo...bravo...bravo...

Published with Blogger-droid v2.0.8

3 comments:

♥ KELUARGA 17 ♥ said...

Tahniah abg eiman...... ;-) besar dah menantu ai.....

NM02 said...

selamat berpantang!

elise said...

tena
maceh mak mertua, kejap lagik boleh dah ni pinang tasha...ekekekekeke


nieza
thanx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...