FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

07 November 2012

Lega!

mr. hubby dah balik rumah, tengok sama ada seterika tu dah off kan atau belum, lega sebab seterika tu memang dah off kan...TAPI kipas angin berpusing ligat...mr. hubby kata mujur satu blok tak terbang...ehhhh, ingat tu kipas helikopter ke sampai bangunan semua boleh terbang?  T____T
lepas tu gelakkan ai...huhn! not funny at all...yer, dia memang suka gelakkan ai...kali ni ai teka dia gelak mengejek namanya! apa pun ai tersangat la lega, apa pun ai kena ucapkan terima kasih kat mr. hubby, sekurang kurangnya ia meredakan perasaan ai yang galau tadi...sekarang dah hepi, dah boleh fokus kat kerja pengauditan...yeayyyyyy!

eniwei, saja letak gamba atas tu...pagi tadi sebab kelam kabut, main sauk jer kasut...sekali klik tegur wahhhhh, baju dan kasut mengaum! semua pun leopard...hehehehehehe, baru perasan...tak pe lah, nampak mengaum sikit nak mengaudit ni...hehehehehe...ekceli ni baju kesukaan ai...ntah naper suka sangat pakai baju ni, rasa bersemangat ajer! mungkin semangat leopard tu meresap ke jiwa kut!

okey lah, mau cepat cepat setelkan keja...cepat setel, cepat pulang...hohohohohoho!

Published with Blogger-droid v2.0.8

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...