FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

19 November 2012

Astro B.Yond?

tak sangka, dalam ai beria nak mogok, beria nak memberontak dengan astro, mr. hubby punya perancangan sendiri juga rupanya... which is bertentangan dengan pikiran ai...hahahahahahahaha...aisehhhhhhhh, tak sehaluan la...tak sempat nak ajak bersekutu memprotes astro...kikikikikiki....

tapi as wifey yang solehah...ai tak membantah, wallahhhhhhh...memang kes angkat bakul sendiri nih....kekekekekekekeke...bab bab macam ni tayah la protes sangat, dah mr. hubby nak upgrade tu bagus la, toksah nak banyak bunyik sangat la orang kata khennn...

so pas ni boleh la tengok maharaja lawak mega 2012, boleh la tengok master chef musim kedua kat cenel mustika HD....auwsssssss, orang dah lama tukar....ai baru nak menukar, ehhhh tak kisah lahhhh...asalkan boleh deting depan tivi dengan abang adam walaupon dalam bersi ulangan...ohhhh abang aaron ajis! ai heart you!

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

NM02 said...

kerlas kau noks

aku, selagi boleh pakai astro lapuk... ku teruskan juwo... hahahaha

elise said...

nieza
kalau buleh diteruskan mau jua diteruskan...ni semuaaaaa cenel tak ada berminggu2...terlepas nak tengok chef adu tiap malam taw!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...