FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

01 January 2013

31.12.2012





hari ini adalah hari terakhir dalam tahun masihi...apa yang dah dicapai? apa yang dah tercapai tanpa diduga? apa yang masih tak tercapai? hurmmmmmm...banyak sangat manis + pahit + payau + tawar + masin + enak = bahagia...bahahahahahahaha...yupe, itu lah kehidupan, kalau tak ada rencah tu semua, tak menjadikan ai seperti hari ini...apa pun ai bersyukur dengan apa yang ada ai ari ni...yang buruk itu datangnya dari diri ai sendiri dan yang baiknya datang dari Allah SWT, itu pasti!

ai tak ada azam yang spesifik, cuma nak tinggalkan tahun 2012 ini bersama semua yang negatif, yang duka, yang masam, yang pahit...dan mahu mengorak langkah ke tahun 2013 dengan segala rasa yang positif, yang manis, yang enak, yang penuh membahagiakan dan semua-semua yang baik-baik sahaja, insyaAllah! ini adalah harapan dan doa ai...tentunya semua mengharap sebegitu dalam kehidupan kan... :)

ok lah, ai nak ucapkan...selamat tinggal 2012 yang penuh warna warni dan corat coret...dan selamat datang 2013, plis baik-baik dengan ai ya tahun 2013 dan tahun yang mendatang...

daaaaaaaaaaaa :)


















4 comments:

abah khalisha said...

Selamat tahun baru..moga dimurahkan rezeki

Farah Waheda Wahid said...

semoga tahun 2013 nih menjadi yang lebih baik buat kita semua... ^_^

elise eijal said...

abah khalisha & farah waheda wahid
thanx! semoga kita semua sentiasa berada di dalam lindungan dan rahmatNYA :)

Farah Waheda Wahid said...

my pleasure dear... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...