FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

11 December 2012

Kebosanan



tetiba jadi minah buku, berjangkit dengan klik ofis yang rajin melayan novel...tak sangka, klik ofis yang lelaki pun ada yang suka membaca novel...ala benarnya, tak kiralah lelaki ke perempuan ke...harus suka membaca! tak kira lah bahan bacaan tu apa, novel, majalah, bahan ilmiah...membaca kan amalan mulia...ececececehhhhhhhh...

anyway, novel-novel ni ai tak beli pun...teehehehehehehehe...buat masa ni ai pinjam dulu novel kekawan ai...nanti dah datang seru membeli novel...hambikkkkkkkk...semua rasa nak borong...yupe, ai rindu suatu waktu dulu, boleh santai santai melayan perasaan membaca novel nih! kalau penulis tu hebat, terkadang boleh membuai perasaan tau...tak pun kalau novel yang thrill tu, boleh suspen sama! huhn, berdebar debar perasaan mengikut imajinasi sendiri tau!

okeh, nak sambung baca novel!

p/s1: ari ni cuti, mau santaiiiiiii habiskan waktu baca novel...yang lain semua ai mau tolak tepi...

p/s2: menjunjung kasih ke atas dymm sultan selangor di atas keputeraan baginda! daulat tuanku...


Published with Blogger-droid v2.0.8

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...