FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

13 January 2013

Hujung Minggu

hujan yang turun bagaikan mutiaraaaaaaaaa...ha, sapa ingat lirik lagu arwah sudirman hj. arsad ni? tak ingat pun tak apa, bukan ada hadiah atau apa-apa...cuma sekarang ni ai kat kampung...dan hujan lebat mencurah turun ke bumi Allah...bila kat kampung ni, hujan begini...makan pisang goreng dan kopi o sangat la heavennya! syorgaaaa duniawi...lepas makan dan kenyang sambung bergulung dalam selimut...tihihihihihi...

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

bila hujan2 macam ni, memang satu perasaan yang menyeronokkan...rasanya cosy jer...pas tu bermalas2an...heee... ai pown sama dear...hujan kat ghumah nih... sejuk ngan nyaman jer...

elise eijal said...

farah waheda wahid
ai pun suka hujan...best! nak-nak time tu tengah kat rumah, memang bermalasan la jawabnya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...