FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

01 February 2013

Kasut Hilang

googled
gambar kasut adalah sebagai ilustrasi sahaja
kerana kasut yang sebenar telah selamat kena rembat!


oh hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...asik la ilang kasut kat umah neh
walaupun kedudukan rak kasut tu kat dalam rumah yang sudah sedia bergril
tapi kalau dah kena rembat dah hilang
memang tak jumpa lah jawabnya

kasut mr. hubby dah beberapa kali asik la kena rembat
dah la kasut yang hilang ni pun baru beberapa bulan beli
masih terlekat bau kedai lagik agaknya
hahahahahahahaha
tapi nak buat macam mana
kena la ajar hati supaya
redho redho redho!

memang kaki mr. hubby mengharapkan kasut yang baru kot
*sedapkan ati mr. hubby...ahahahahahaha*
nak buat macam mana
benda dah hilang kena rembat tanpa kesan jejak
kalau ada jejaknya
boleh gak dituntut kembali
kalau dah kes gini
kuar air mata darah sekali pun tak akan dapatnya
kecuali...errrrr, kecuali kalau guna kekdah bomoh/pawang
antor santau kat tukang curik
atau antor antu bio dia takuit
lantas pulangkan balik kasut tu kepada pemilik asalnya
okeh tak kelakar
dan ai juga tak sekejam itu
tehehehehehe
redhokan ati ajer la jawabnya
walau mulut ni asalnya memaki hamun si tukang curik tuh
dah kata redho
kena lah ajar hati ni pelan-pelan cuba terima qada' qadarNya
memang kasut tu nak tuan yang baru kot
hurmmmmm...



so sekarang ni cara penyelesaian yang pertama
1. beli rak kasut baru dan letak rak kasut tu dalam rumah - done!
2. beli kasut yang baru supaya hati ceria walau poket merana - done!


okeh, rasanya ini la penyelesaian yang terbaik buat masa kini

:)




3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

aik...hebat betul pencuri tu... dah berpagar or bergrill pun masih kena curi?

cop... location rak kasut sebelum ni kat mana dear? kalau kat porch... ai rasa diaorang bley panjat jer pagar tu... hu hu hu...

didil said...

kasut pun jadi kan nak curik pencurik skang ni.haih lahhh

elise eijal said...

farah waheeda wahid
tu la, dah namanya kasut tu tak berjodoh lama ngan mr. hubby, cemana letak pun tetap akan hilang jua...tak pe lah, dapat beli kasut baru...*sedap kan ati*

didil
hahahahaha, jual kat kedai kasut bundle kot pencurik tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...