FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

11 January 2013

Misteri Layang-Layang


okey nak cerita satu malam tu kami keluar to somewhere...memang agak lewat dah pun, tapi belum mencecah angka detik doblas malam lagi...tapi ada anak kecik ni kalau boleh ai tammo balik lewat-lewat sangat ke rumah...bukan apa, tak elok dan tak bagus pun yer...yang ni ai tak yah citer detail sangat...mungkin satu masa nanti ai akan kongsikan cerita mengapa dan sebab apa...sekarang ni, ai nak cerita pasal perbualan ai dengan elham kat dalam kereta tu...

elham: mommy, malam-malam ada layang-layang kan...
ai: mana ada layang-layang malam-malam ni
elham: ada mommy...layang-layang tu ikut kite...
ai: elham jangan main-main...mana ada layang-layang...mommy tak nampak pun...
elham: adaaaaa...adaa lah...layang-layang tu ikut kite mommy

okey ai silent jer...ai pikir mungkin dia nampak belon ke, nampak plastik terbang ker, walau agak mustahil...ai cuba positifkan minda ai...

elham: layang-layang tu suke ikut kite kan mommy...
ai: mana ada orang main layang-layang malam macam ni...
elham: yer la ada la mommy ni...kite nampak ni...kite tau laaaa...

time ni ai da cuak daaaa...ai terpikir antu penanggal laaa...cik vampire la folo kereta kitorang...ai siap suh mr. hubby baca ayat kursi dan pasang cd ngaji dalam kereta...

elham: mommy cuba tengok, layang-layang pun belok ikut kereta kite mommy...

ai yang berani-berani takut pun cuba menjeling kat sisi kereta...mau tak takut, kang kalau la ntahapantah yang ai nampak camno? tak sanggup ai, ai ni bukan berani sangat pun...sangatttt la penakotnya uols!
sekali ai toleh...uols tahu apa yang ai nampak? dan apa yang elham maksudkan?


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
penat dah erh scroll banyak kali?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ok la, ai pun givap lah...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


elham maksudkan adalah BAYANG-BAYANG! ohhhhhh...anak, kenapa kau mempermainkan perasaan mommy ini?

ai: itu bayang-bayang sayang...shadow...bukan layang-layang! layang-layang tu kalau kita main dia terbang tinggi...
elham: okey mommy...*tanpa rasa bersalah setelah mempermainkan perasaan mommy! huhuhhuhuhu*


Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

huk huk huk... tadi pown ai ingatkan antu penanggal...dah cuak dah...rupanya bayang2... huwaaaaa.... cian mummy...cuak dibikin anak sekejap...tapi x salah dia... mungkin dia ingat itulah maksudnya...heeee... ^_^

elise eijal said...

farah waheda wahid
mebi bunyi layang-layang dan bayang-bayang tu dekat-dekat jer...tu yang dia keliru...huwaaaaa...mommy memang cuak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...