FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

13 January 2013

Tea Time...Cempedak Goreng


biasanya bila balik dari kampung, abah suka bekalkan macam-macam bekalan...antara yang abah bekalkan tadi ialah buah cempedak, terus telan ailio dan terbayang-bayang nak makan cempedak goreng yang harum dan manis...

tak sabar rasanya, so sampai jer rumah dari kampung tadi, kemas sesikit then terus bikin batter untuk cempedak...panaskan minyak then terus menggoreng...nyum nyum nyum...

jemput tengok uols, ai mau makan cempedak goreng ya... :-)


Published with Blogger-droid v2.0.8

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

I suka makan biji cempedak... isinya x berapa...kalau my mum goreng or beli ... I biarkan semua orang makan dulu...dan I akan collect biji cempedak jer... ^_^

elise eijal said...

farah waheda wahid
wahhh menarik nih! jarang orang makan biji cempedak...ai suka jugak makan kalau biji dia tu gebus gebas jer, memang layan, tapi slalunya ai buang jer biji cempedak tu :)

Hatimi Tahirruddin said...

wah dah terbau2 dah cempedak tu sampai ke sini....

@Farah sy pon suka makan biji...tapi kalau diberi pilihan sy akan pilih isi lah yg lebih sedap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...