FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

10 April 2013

New Toy For Mommy




tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa...eh ada pulak bayang ai kan...


okeh senang nak picit menu kegunaan


baking plate


glass tray pusinggggg...pusinggg...ya saya pusinggg lagi halim....eh?


nak jugak toy baru mommy ni kan, tammo kalah dengan eqbal ke? muwahaha...mr. hubby kata lepas ni tak ada alasan lagi tak mo masak...siap ada fungsi grill lagik...errrrr, kalau macam tu beli lain kali la darlinggggggggggggg...agagagagagaga...tapi dah ada orang yag tengah bahek hati nak belikan, better ai zip kan mulut dan angguk-angguk setuju jer la...okeh nanti kita bereksperimen yer...apa yang bakal terjadi...





p/s: sehari dua ni, eh seminggu dua ni mau ai rajin ke dapo, tapi tunggulah keesokan harinya...ngeeeeeeeee, tak mampu ai bayangkan...agaknya mau benda ni jd tukun, balik-balik tapau or makan kat luar jugak lah jawabnya...kekekekekeke

Published with Blogger-droid v2.0.8







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...