FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

30 May 2013

Cerita Ceriti Cerutu IV



googled


pejam celik, pejam celik ari ni kamis bertarikh 30 mei 2013 dah 20 rejab...

ai pulak bangsa yang dekat-dekat dah nak masuk ramadhan ni la 
terhegeh-hegeh nak qada' puasa tahun lepas...
which is not good! not good! huhuhuhuhuhu...

eh uols yang lain dah ganti puasa ke? 
kalau belum sile silekan lah gagahkan diri ganti puasa...
dugaan berpuasa pada waktu orang lain tak puasa sangat la tinggi...

contoh situasi yang ai kena hadapi
lokasi kedai makan, bukan ai makan, tapi temankan mr. hubby lunch...
agak-agak kategori bini solehah tak ai ni ostat? muakakakakakaka

ai: sedap ke air tu?

mr. hubby: sedappppppp, sejukkkkkk, ohhh segarrr!
(sambil angkat-angkat kening beliau)

ai:#(*^*&%&(*&(*^
(comel sangat jawapan mr. hubby  neh)

mujo ai puasa, ai menahan je la perasaan ketika itu..
sabar, sabar, sabar...kata nak jadi bini solehah...
hew hew hew

ok ini jer cerita ai kali ni...
kesimpulannya, sila qada' puasa bagi yang belum ganti puasa tu
sekian, bai...










0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...