FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

28 May 2013

Makan-Makan @ KFC, Spicy Korean Crunch



the hottest thing from korea
googled





anak-anak duk la ngajak ke kfc, kfc, kfc
memang dah lama tak makan ke kfc
jadi marilah kita ke kfc

baru tahu yang kfc ada perisa baru
gantikan hot & spicy tu
oh tu memang pebret ai kalau gi kfc
since tak ada
marilah kita coba perisa baru
untuk anak-anak kai beli set chicky meal
kena beli 3 set supaya tak berebut tak jadi gaduh
bukan ai tatau yang depa ni mau mainan je
set-set ke kfc atau mekdi apa lagi pikiran budak-budak nih
selain dapat makan, dapat mainan
tapi sayangnya, kali ni tak dapat mainan
dapat bekas makanan yang tutupnya ada gamba kartun 3D
jadi laaaaaaa...



pendapat ai bagi perisa baru ni
perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, pedas berdesing!
tapi manis
haaaaaaaaaa, cemana nak gambarkan tu?
tayah susah nak gambarkan
sile terai sendiri
tammo terai, sile le imejin sensorang
muahahahahaha


melayan dak tecik eqbal ni makan
sekarang kemain
nak makan sendiri dah
yer la dah besar, dah pandai makan sendiri
bagus!
lepas ni tenteram sikit mami makan
ko makan, dedi makan, abang-abang makan, 
mami pun boleh makan jemaah sekali
hehehehehe


ok lah babai
cerita tak ada ending...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...