FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

17 May 2013

Pameran Hartanah Bumiputera Selangor 17 - 19 Mei 2013






Program ini diadakan bagi membantu pemaju perumahan mempromosikan hartanah-hartanah Bumiputera kepada pembeli yang berpotensi dan program ini juga menjadi PUSAT SEHENTI (OSC) bagi orang awam memperoleh maklumat hartanah selaian khidmat nasihat daripada agensi kerajaan mahupun swasta bagi kediamaan yang bersesuaian di sekitar Lembah Klang.

Tarikh: 
17-19 Mei 2013



Tempat : 
LG2, Blue Concourse,Sunway Pyramid Shopping Mall



Masa : 
10.00 Pagi-9.00 Malam






jom datang beramai-ramai!


:)




















dapatkan shawl shomel uols di sini

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

bagus ni bagi siapa2 yang nak buat investment ni...

dear ai nampak pasal online business you tu...shawl yang shomel2 tu...tapi belum sempat lagi belek2... nanti nak belek jugak taw... yang best2 jangan lupa upload entry...boleh ai cuci mata sambil mana tau kot kot ada yang berkenan di hati...he hehe...

elise hamin said...

farah waheda wahid
yupe, sesuai sgt! tak kira pembelian hartanah tu utk tujuan apa...hehehehe...


sile-sile jengah blogshop ai tu...hahaha...ai suke-suke jer buat tu...it's handmade by myself/my mom...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...