FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

14 June 2013

Makan-Makan @ Pizza Papa John's



balik dari kerja jumaat lepas
hubby ajak keluar kejap
dia nak cari barang
abang eiman time ni dah selamat folo adik ai - ika balik kampung

tapi sesungguhnya, barang tak dapat
makan je mendapat
tak pe makan yang utama
barangnya carik kendian-kendian pun tak apa
muahahahahahaha
ye la kat shah alam ni mana de mall yang bukak sampai malam sangat
kul 9.30 dah mula tutup kedai
keluar pun dah lewat dari rumah kan...
hehehehehehehe

pizza papa john's
slrupsssssssssssssssssssssssssssss!


pizza superpapa
terbaek!!!


chicken & mushroom baked rice
onom nom nom


chicken wings
nyumsssssssssssssssssssssssss


1 hot cappucino untuk mr. hubby
2 glass sprite without ice for elham, eqbal & ai


supermom
mampu 3 in 1 sekali?
muka nak bergambar
tangan kanan nak makan
sambil tangan kiri hulur canister yang berisi chips kat anak


mr. hubby & eqbal tengah kuhusyuk ngadap makanan memasing
bagussssssssss
senang ati mami nak makan


elham makan dengan penuh gaya
cam tere benar makan pakai spoon & fork segala
hahahahahaha











nak try?
sila la ke alamat demikian di bawah


plaza shah alam, 
lot G10, ground floor,
no.2, jalan tengku ampuan zabedah E9/E, 
section 9, 
40100 shah alam, 
selangor



daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!!



3 comments:

Hatimi Tahirruddin said...

wah tak pernah try lagi ni papajohn...

ayu yahya said...

ayu tgk nie kan...terliur ok...before nie xpernah lg try...sbb kan entry nie ayu dah simpan niat nak try..hai salam perkenalan.. jom follow blog ayu http://qaysaasupplement.blogspot.com/

elise hamin said...

hatimi tahirruddin
then u should try :)


ayu yahya
salam kenal dari lis, okey nnt lis singgah belog ayu erh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...