FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

08 July 2013

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan!


lagi berapa ari je kita bakal menyambut kedatangan bulan ramadhan
bulan penuh kesucian juga amat dialu-alukan ketibaannya
terasa rindu untuk berada di bulan yang penuh kemuliaan ni
huhuhuhuhuhu
sungguh ai merindu...

apa pun ai nak share ngan uols 
lafaz niat puasa setiap malam
juga lafaz niat puasa sebulan
juga doa berbuka puasa


googled

sila klik untuk tumbesaran yang besar dan sehat untuk mata anda




tahun ni ai nak train elham puasa
umurnya baru 5 tahun
kalau dapat puasa setengah hari pun dah besar rahmat dah bagi ai
kalau tahun lepas suka-suka tanya dia
elham puasa tak?
elham pocerrrrr...
jujur jawabnya *sambil makan keropok
tu pun mungkin sebab mami, dedi dan abang sebuk cakap pasal puasa
harap taun ni takde la adegan seperti itu
maklom la belum tahu apa makna puasa lagi kan?
mih mih mih

eiman pulak harap-harap taun dia dia dapat puasa penuh sebulan
tahun lepas ada insiden dia sakit perut dan cerry berry 
lalu terpaksa ai pontengkan puasanya
tahun ni harap-harap dia dapat puasa penuh sebulan
dan diberi kesihatan yang baik
nampak dia agak teruja menyambut ramadhan kali ni
alhamdulillah...

selain itu, ai juga nak minta maaf zahir dan batin
kepada semua rakan-rakan maya ai
yang sudi mengunjungi belog ai
yang sudi memberi komen
yang sudi membaca cerita ai
atau yang tanpa sengaja terbuka belog ai ni
mana tahu ada tulisan ai yang mengguris perasaan uols


ampun dan maaf ai pinta

selamat datang ya ramadhan
semoga ibadah kita diterima
:)









0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...