FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

23 July 2013

Hari Ini Diisytiharkan...



bahawa ianya adalah hari malas ai...
padahal hari-hari pun malas kowt? ehehehehe
tatau la berapa lama penyakit malas ni mau bertepek dalam badan



so ai dah sesiap tapau lauk, tapau dessert
balik rumah tinggal nak masak nasi dan bikin air minuman ajer
kalau pun rajin masih berbaki
mungkin nak masak sayur sikit untuk mr. hubby


lauk untuk berbuka kali ni yang ai beli adalah
-hati ayam goreng kunyit
-ayam masak hitam
-sup ikan jenahak
dan
-daging salai masak lemak cili api!!!
woootttttttt wwwwoooooooottttttttttttt

serta tidak dilupa
puding caramel sebagai dessert
yang nih atas permintaan anak lelaki bujang yang berpuasa
hehehehehehe
pakcik yang jual kuih kemboja tu tadak lak ari ni


sekian










maaf cerita agak merapu


T____________T




































p/s: ohhhhhhh hari yang bahagia

big boss bitau 
hasil beliau meeting pagi tadi
cadangan ai dalam satu report tu 
 dato' telah bersetuju dan
syor ai akan diberi perhatian dan pertimbangan yang sewajarnya
hinshhhhh hinsshhhh hinsshhhhh
sedikit sebanyak rasa berbaloi dengan hasil usaha dan penat lelah

:)



3 comments:

siti ZAHARA said...

wah!! sedapnya pudinggg..zara ni hantu puding..pantang nampk puding
kira nak sapu je..=D

eRyn Kerinna said...

masak lemak cili api tuh perghh... makan kat kedai ajek la aku bila bab ada cili api ni..kekekeke

elise hamin said...

siti zahara
ai pun suka puding, kalau makan sejuk-sejuk lagi besh, dingin je lalu tekak...

:)




eryn kerinna
ari tu mentawaf param kat sect 18, tapi tak jumpa...sekali kat bawah upis sendiri ada...cepat-cepat order kasik tapau

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...