FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

23 July 2013

Kuih Kemboja



cuaca berjerebu, mood tuan tanah pun ikut berjerebu...haisssshhhhhhhhhhhhhh, tetiba nak sama kan mood dengan suasana sekarang...huhuhuhuhuhu...tapi itu lah hakikatnya...berat betul jari nak hapdet cerita dalam belog...uhukssssssssssss

tapi rase sepi pulak belog ai nih...gigih la menghapdet nan ado stori ni...

mesti ramai yang tahu ni kuih apa...kuih lama ni woihhhhhhh, sedappppppppppp, sapa tak suka rugi tau, ilang satu kenikmatan...hik hik hik



kuih ni dah jadi macam satu kemestian yang ada atas meja tiap kali waktu buka...pasal ianya dah jadi pebret elham, walaupun elhamnya tu tak puasa ponnnnn...pfffttttttttttttttt!!!

tak pa la 5 taun baru umonya...dapat puasa sekerat ari jadilaaa...puasa yang yok, tengahari buka peti sejok...hahahahahaha...teacher dia pun tulis dalam buku rekod harian - elham puasa, tapi yang yok...hehehehehehe...jadi lahh...hehehehehehe



Published with Blogger-droid v2.0.8

4 comments:

Adhie Sunan Saifuddin said...

Jarang jumpa kuih ni... kat Sarawak lagilah takde kowt

elise hamin said...

adhie sunan saifuddin
ooo kat sarawak ke? kat sana tentu banyak kuih yang sedap-sedap tapi kat semananjung takde :)

siti ZAHARA said...

warna hijau pun ada jgk kn..rugi klu sapa tak mkn..hee..=D

elise hamin said...

siti zahara
yang hijau perisa pandan
yang kuning ni ada bubuh puree labu
2-2 pun sedap kat tekak ai
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...