FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

12 July 2013

Solat Adalah Tiang Agama








persekitaran lain sila abaikan yaaaa...
fokusnya adalah pada 'si dia'







dia pun nak solat jugak
jadi ai bentangkan sejadah untuk dia


abang baru nak ruku'
dia dah sujud awal-awal


abang masih duduk antara dua sujud
dia dah bangun dulu


yang ni boleh pulak dia nak tukar tempat sebelah abang elham
mungkin dia merasakan
kedudukan di situ lebih afdal?


yang lain dah tahiyat akhir
dia masih tak abis sujud lagi
abang elham pun amik wudhu' macamkan mandi
abes basah satu baju gamaknya!


tapi dia duduk tahiyat akhir kat pangkuan abang elham
abang elham pun menjerit la masa solat tu
sabar jer laaa


time baca doa
duduk pula kat abang eiman
macam-macam la dia ni
haihhhhh laaaaa...


tapi





















dia tetap menjadi pengarang jantung ati
intan payung gunung berlian ai
si kecil eqbal
muahsssssssssssssssssss!!!

 :)












2 comments:

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

hehehe cute! tak apa, mula dari awalkan dear..:)

elise hamin said...

nurshakira abdul halim
kenal-kenalkan dulu, then biasa-biasakan, mudahan menjadi amalan harian :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...