FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

02 July 2013

Spicy Chicken McWrap





sesekali lepas gian makan kat mekdi
nak pulak ada menu baru

spicy chicken mcwrap


segar bugar daun salad dia
ranum dan rangup jer

dari segi rasa
biasa jer boleh?
hahahahahaha
ntah la bagi tekak ai biasa jer
tak ada sesuatu yang umphhhhh
tapi dun wori
tak ada pembaziran
sampai ke cebisan terakhir masuk dalam pewot ai
ngahahahahahahaha



gamba selingan...

anak-anak suka makan bubur je kalau gi mekdi neh
pastu belikan ayam goreng atau nugget
burger-burger ni depa tak layan sangat

muka abang eiman masam bila kena paksa abeskan bubur dulu
baru boleh main area playground tuh


laju-laju dia abeskan bubur
nak main punya pasal

elham rileks jer makan
fries cicah bubur
apa-apa lah nak asalkan abes makanan tu semua

eqbal yang baru belajar makan sendiri
tammo suap-suap occay








3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sedap ke dear? ai tak terbuka pintu hati lagi nak cuba wrap ni...hu hu hu...

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

sedap tak wrap Mcd yg baru tu kak? Mana sdap, McD punya of KFC? :)

elise hamin said...

farah waheda wahid
sejujurnya ia kurang kena dengan taste ai...huhuhuhuhu, ai memang suka wrap...


nurshakira abdul halim
akak prefer yang KFC punya, ohoiiiiiiiiiii, terbaekkkk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...