FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

24 July 2013

WW: Elise's Raya Checklist



ada tak yang segigih macam ai? mih mih mih





Published with Blogger-droid v2.0.8













4 comments:

eRyn Kerinna said...

wah... apa yg check rtuh? kire dah setel semualah yer?

elise hamin said...

eryn kerinna
yang dah bertanda tu dah setel la...yang ruang kosong tu lagi ada yang belum cari...hehehehehehe, gigih sangat buat checklist kan...

siti ZAHARA said...

wah!! rajin buat checklist..klu bt cm ni pun bagus jgk ye..kita tk yah nk pkir apa lgi yg nak kna beli..cuma bli yg tak tick je..petua ni..hee..nak cuba lah..time kcih..=)

elise hamin said...

siti zahara
kalau ada checklist ni, tak la mudah terbabas shopping...perbelanjaan berhemah katanya...agagagagagagaga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...