FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

26 August 2013

Cold & Flu






selamat pagi isnin dan salam sejahtera ke atas kamu semua
idung ai is tersumbat
dan ai is tensen
srotttttttttttttt sretttttttttttt air menitik-nitik kuar dari idung ai
mengadu domba ngan mr. hubby
dia belikan ubat selesema dan bendalah ni


lama gila kot ai tak pernah jumpa benda ni
okey-okey...mungkin ada, tapi ai tak pernah beli dan amik tau
dulu-dulu selalu tengok nenek ai guna benda ni
sama ada dia nak berjalan jauh atau pun demam
kira cam antara benda yang selalu nenek ai ada
nanti dia nak guna, dia letak tepi idung dia...hihihihihi
nostalgia!


sekarang ai is guna
mungkin kah ianya bermaksud ai dah masuk peringkat umo nenek-nenek?
choiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

kena tanya mr. hubby ni naper dia belikan benda nih!
ai is wondering...








3 comments:

Salma Tayo said...

semoga cepat sembuh.bestla pakai benda ni.xcomot macam vicks yg balm tu.

Khir Khalid said...

Semoga cepat sembuh.. amin.

siti ZAHARA said...

Zara suka pakai vicks lgi..tak pernah mncuba lagi..bgus tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...