FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

05 August 2013

Sendu & Sampin



salam uols


hari ni pegi kerja sendu je jalan raya
mungkin sekolah dah mula bercuti
dan kemungkinan besar yang lain adalah 
orang dah mula pulang ke kampung halaman
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
ai is masih bekerja lagi
tapi ofis ai pun sendu jugak
tinggal baper kerat jer pun yang ada...
huhuhuhuhuhuhu
uols mula bercuti bile?
ai esok start cuti dahhh
*eksen*
tapi kena tunggu mr. hubby abes keja dulu
baru bole balik kampung
wooohoooooooooooo
ai is tak sabar mau balik kampung
hew hew hew

malam tadi dah siapkan beg isi baju segala
satu beg besar untuk anak-anak
satu beg sederhana untuk mommy & daddy
satu beg kecik khas untuk pakaian yang dalam-dalaman sahaja
yang tensen tengah kemas-kemas tu
baru le tingat mana la ai letak sampin anak-anak yang baru dibeli
penat punggah satu rumah
letih selongkar satu kereta
tapi tetap tak jumpa
hurmmmmmmmmmmmmm...
moskil nih
ada jugak karang yang beli sampin baru
uhukssssssssssss

nih ai jumpa artikel ni
so ai mau share ngan uols pulok

googled
kena tengok ni mr. hubby pakai sampin gaya mana...kekekekekekeke











so caner lak persiapan raya uols?













0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...