FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

05 September 2013

Dua Kupang!!!




googled



sana-sini orang citer pasal minyak...minyak naik dan naik minyak! 
yer la isu ni bukan kecik, dan lagi bukan sedikit kesannya kepada semua...
kot duit betingkek-tingkek lain la kot kan? 
mungkin dua kupang tu celah gigi bagi depa
nih minyak naik kesannya kepada semua
harga barang naik, tambang naik, perbelanjaan semuanya naik
bagi golongan yang berpendapatan sederhana pun sakit
apatah lagi bagi yang berpendapatan rendah
terus nazak memikir perbelanjaan bulanan yang kian meningkat naik
jadinya memang tak salah rakyat semua bising
semua pun nak menyuarakan ketidak puas hatian sendiri
tapi
takat bising gini je lah
ai pun takat dapat tulis benda ni kat blog jer la
sapa la sore ai ni yang nak didengari kan?
harga minyak tetap tak berubah
huhuhuhuhuhu



































p/s: jelak dengan penerangan basi
harga minyak di melesia masih tetap antara yang termurah



























1 comments:

Jia Rizaira said...

oh 20 sen...tak dapek duit den nak bertingkek-tingkek laie eh...

jemput singgah sini....
http://mindakabur.blogspot.com/2013/09/menyerlahkan-bakat-atau-sekadar-mencapap.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...