FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

06 September 2013

Lagi Raya 30 Syawal



ari ni dah 30 syawal kan
marilah beraya selagi ada jemputan
tehehehehehehehehehe

nih majlis jamuan raya
anjuran puspanita negeri selangor
merioah uols
tiap tahun meriah!


sambil makan sambil tengok persembahan
ada persembahan dari wakil puspanita setiap daerah
selain tu ada juga penyanyi jemputan
penyanyi jemputan aisyah
nyanyi 2 lagu raya
setitis cahaya di aidilfitri dan pulanglah
perghhhhhhhhhhh, sodap sungguh sore beliau


nih pulak my bestie kat upis lama
pia & kak shipa
huhuhuhuhuhu
bestprenporever la kiranya


alamak muka tak redi lagik kawan ai dh amik gamba
da tu salah angle, tak pasal nmpk dabel chin ai
ngahahaha
dulik laaaa...
ni antara geng seupis ai dulu
kecuali yang sebelah ai tu
ai kuar upis, dia masuk
tapi banyak kali jumpa, mesraaaaaaaaaaa gitu



sekarang penggunaan kata yang baru
selfie
bukan camho dah yer
tuan tanah muka kenyang tanda suka ati
lalalalalalalalala












2 comments:

Sidratul Muntaha said...

mid raya dgn ujung2 raya ni pun byk opnehouse and syawal gathering invitaion
me?1
tolak dah..
perut penuh
hahaha
enuff la

syue wana said...

raya dah habis..
tp masih lagi dapat jemputan..
alhamdulillah

jom singgah blog saya.
perkongsian ilmu
www.freevitamin.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...