FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

23 September 2013

Mandom Monday: Lemau!


pinjam gamba ya cik merahitujambu
kredit to: http://merahitujambu.blogspot.com/



malasnya ari ni
serba serbi malas
malas nak pi kerja
malas nak bercakap
malas nak bukak mata

kalau boleh nak tido sajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
buleh dakkkkkk?

ni la akibatnya kalau dah coti selama 4 ari derek
kamis-jumaat-sabtu-ahad

kamis tu ai coti pasal dak tecik eqbal dok muntah sakan pagi tu
ai dah cun melecun bersiap nak pi kerja
sekali eqbal boleh pulak muntah pat lima kali pagi tu saja
cuakkkkk woohhhh...
terus bitau mr. hubby
ai coti saja la ari ni
pasal mau jaga anak kat rumah saja la
tapi sebelum tu jom la bawak anak pi cek kat dokter

jumaat pulak sedang ai lena di ulit mimpi indah
dapat pulak panggilan telefon dari adik ai
makcik ai yang dah lama sakit
telah pun pergi buat selamanya
innalillah dan al-fatihah!
semoga rohnya dicucuri rahmat dan 
berada di kalangan orang yang beriman
so tak pegi kerja la ai ari jumaat tu...
pergi la balik kampung tumpang adik gi menziarah keluarga arwah

sabtu-ahad dah tentulah cuti ujung minggu
mr. hubby pulak tadek jumaat - sabtu tu
gi cherating pasal mau survey famili day opis beliau
jadinya duduk la ai kat umah anak veranak sampai naik buntu
mujo petang remang nak maghrib sabtu tu mr. hubby dah pulang
fuhhhhhhhhhhhh punya la gumbira
ya la tadek 1 malam pun bole sasau
pasal tak dapat nak shioum bau tiak mr. hubby
keh keh keh

ahad pun melepek kat rumah lagi
nak heret ajak mr. hubby pun sian
partner tu penat pasal baru balik cherating
tapi petang ahad kepala otak ai dah buntu
tak boleh jadi nih
moh kuar moh pasal naik jem dah ni dok umah ja
lepak kat aeon bukit raja jadi la
pekena steamboat johnny's
moga segar sikit bodi lepas hirup kuah supnya 
lepas pekena steamboat
makan pulak eskrem mekdonel
terasa re-charge semula bodi ai
full of energy gitewwwwwwwww


tapi tatau pesal ari ni rasa malas datang balik
mebi dah serasi perasaan malas tu dgn diri ai
tu pasal tak dapat dipisahkan
huhuhuhuhuhuhu


eh malas-malas pun panjang pulak entry ni
sekian, baiiiii










1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sampai macam tu sekali dear meniarap sambil tutup mata, ekekekee...so cute...

salam takziah dan al-fatihah buat aunty you.... dak tecik comel tu dah sihat sepenuhnya ker belum tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...