FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

30 September 2013

MAS Tawar Tambang Istimewa Untuk Kakitangan Kerajaan










dapat mesej ni dalam wassap sejak ari khamis lepas
tapi nak pergi ke kaunter mas airlines tu alahai bercintanya
tak ada pulak yang dekat
paling dekat yang ai tahu kat subang nunnnn
tu pun bagi ai jauh tu...
hahahahahahahaha
ke ada kat shah alam ni cuma ai tatau?
setahu ai memang takde kan? kan? kan?

weken pulak tak boleh nak kemana
pasal ada kontraktor datang nak repair kerosakan rumah
tukar saluran paip, saluran sinki, pintu segala, grill lagik
macam-macam pulak nak kena repair
takkan nak dibiar pulak rumah tanpa ditunggu

so tawaran berakhir adalah pada hari ini
30 sept 2013
nangis sambil taip entry ni
huwa wa wa wa wa wa wa wa wa wa...

padahal bukan nak ke mana sangat pun
dapat pegi kuching ka, kota kinabalu ka, bali ka, saigon ka
jadi laaaaaaaaaaaa
hahahahahahahahaha
nak pegi hong kong, perth, london tu besar sangat pulak bajetnya
kikikikikikikikikikikikikikikikiki






3 comments:

anakomak said...

ruginya baru tau jgk hari ni...
huhuhu!

encik pesak said...

Nk gi boleh ikut ker

elise hamin said...

anakomak
huhuhuhuhuhu, singkat sangat waktu offernya!



encik pesak
boleh, boleh, boleh...sediakan tambang secukupnya ya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...