FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

25 October 2013

Oh Malaysiaku!



googled



huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
eh masuk-masuk belog terus naneh
yer la ai is tatot!
satu-satu kes kejadian bunuh membunuh berlaku
tak abeh yang kes pegawai ambank tu
pembunuh, perompak belum sempat jumpa lagi
kes tikam menikam pulak kan
haiyohhhhhhhhhhhh
seremssssssssss

tekanankah duduk kat melesia ni? 
sampaikan nyawa pun macam tak bernilai jer kan
nak rompak, rompak ajer la kan...
tayah la sampai nak bunuh-bunuh nih
kita harap pengawal keselamatan dapat menjaga keselamatan
tapi umpama peribahasa lama
harapkan pegar, pegar makan padi
huhuhuhuhuhuhu

tekanankah duduk kat melesia ni?
sampai ramai sangat yang sakit jiwa
dok alami halusinasi bunuh orang sana, tikam orang sini?
nak dalami agama pun plis ya
belajar la dengan guru yang bertauliah
kalau dapat ajaran sesat, ni yang jadi macam-macam
ilmu tu tak kesampaian, ilmu setannirrojim
astaghfirullah al azim


ai is veri tatot!
yer la bahaya ni bukan ada bau, warna dan rupakan
kalau awal-awal kita boleh kesan senanglah kan
apa pun kita mohonlah pada Allah
semoga kita diberi perlindungan
semoga keluarga kita sentiasa di dalam lindunganNya
ameen

























































p/s: menanti pengumuman bajet 2014 dengan penuh debaran!






1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

memang menakutkan dear... hu hu hu... i click sunsilk satu untuk u...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...