FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

22 October 2013

Review Filem: Gravity



baru ada masa nak review pilem ni
pilem yang ai jangkakan best
pasal pelakonnya adalah sandra bullock dan george clooney


kisahnya adalah pasal ruang angkasa lepas
dr. ryan stone [sandra bullock] ada misi kat angkasa lepas
dan ditemani oleh matt kowalsky [george clooney]

tapi ada satu insiden
iaitu serpihan satelit milik russia yang pecah
telah menghancurkan seluruh pesawat 
dan menyebabkan sistem komunikasi 
di antara bumi dan angkasa lepas terputus
dan satu masalah kepada satu masalah timbul


tapi don wori
dr. ryan akhirnya selamat sampai ke bumi
okeh itu jer ai boleh citer


:)
















sebelum mengundur diri
tataplah wajah tuan punya belog 
dan juga suaminya selaku teman setontonan pilem ini

-
-
-
-
-
-
-




-
-
-
-
-





























p/s: jangkaan ai meleset
pilem ni tak berapa besh
lakonan sandra bullock & george clooney memang mantap
itu tak dinafikan larrr
tapi cam ada sesuatu yang tak kesampaian gitu

dan lagi ai tak puas ati betul lah
ada 2 pelakon jer?
ke 3 orang kot yang berlakon dan bercakap kot
yang lain pelakon tambahan yang dah kaku jadi mayat
pastu suara orang bumi dan anjing
itu jer?
itu jer?
itu jer?

cesssssssssssssssssss, nyesal tengok!


okeh komen di atas adalah pandangan peribadi ai sahaja
tak kena mengena ngan sesapa






1 comments:

ain diyana said...

LOL.. my heroin ada laaa...
yeke x best?

akak tgk lah citer Escape PLan..

syokkk ohh.. kompem x nyesal.. heh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...