FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

ADVERTISEMENT

20 November 2014

Assalamualaikum...




ehem ehemm *betulkan peti suara*
lama tak jenguk blog nih...
terkadang jenguk tapi nak menulis tu seakan mati.bisu.
tangan laju je tekan balik kekunci backspace tu...huhuhuhuhu

apa pun sekarang dah tengah bulan november
sikit ari lagi nak meninggalkan tahun 2014
macam-macam terjadi pada diri kita 
dan juga sekeliling kita sendiri
tragedi demi tragedi
cumanya kita ni
as manusia
as hamba Allah
macam mana kita melihat duduk bangun satu perkara
macam mana kita ambil dan cedok dia
apa pun moga semua amik yang positif-positif sahaja

kehidupan ini terlalu rapuh.fragile.
sangat-sangat diluar jangka kita
kita ni pengembara sahaja dunia yang penuh dengan tipu daya
kuatkah dan mampukah kita menepis semua dugaan itu
atau lalai dan hanyutkah kita?
adakah sesaat seminit yang berlalu
betul-betulkah ianya diisi dengan manfaat
sebagai bekalan di akhirat sana?
semoga Allah mengampuni segala dosa-dosa kita
dan sentiasa memberi panduan dan lindungan buat kita

sebelum tu ai nk share ngan uols
kalau berkesempatan buka dan selak lah al-quran dan bacanya
sini ai nak share link surah-surah dalam al-quran
moga ianya memberi manfaat buat semua
googled of course!
:)


ok itu saja
sekian...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...